Omwille van de 1/2-daagse uitstap was er vandaag geen thema.

Dag 3 in de ogen van het Kerels

Dag 3, vandaag begon de dag weer net iets anders als anders.

Zo werden de drie oudsten wakker op een andere slaaplocatie door de 2-daagse. De Aspi's droomden nog verder na tijdens het wakker worden over hun luchtballonvaart die ze gisteren hadden meegemaakt.
Terwijl waren de Kerels al gearriveerd op locatie X (Ter Hills, Dilsen Stokkem). Waar ze doorheen de dag hebben genoten van zowel waterskiën als springplezier op het aquapark.
Op de kampplaats sliepen de jongsten rustig uit en werden verwend door hun leiders met ontbijt op bed. Na dit uitgebreid ontbijt vertrokken ze te voet naar het subtropisch zwembad te Pelt. Niet veel later arriveerden de Toppers op hun 2-daagse-activiteit; lasergamen. Gelijktijdig settelden de Aspi's zich aan het Zilvermeer in Mol en genoten van veel zwemplezier en een knotgekke boottocht.
Op een kapotte fietsband na, arriveerden alle afdelingen veilig op de kampweide waar ze samen genoten van een overheerlijke BBQ. Met gevulde magen begaven de leden zich rond een kampvuurtje of het voetbalplein en genoten van een moment samen te zijn.

De leden zijn gaan slapen, de LK is gedaan, dit tekstje geschreven. Tijd om ons bedje in te gaan.
Tot morgen.