Quickdraw wedstrijd

*BILL is nog wat onzeker over zijn schietkunsten, hierin wil hij verandering in brengen.

BILL wandelt het podium op en heeft een monoloog over zijn onzekerheden. Hiervoor vraag hulp aan de leden. De oude sheriff stelt een plan van aanpak voor:

Eindtoneel:

BILL wandelt het podium in alle blijheid op. Hij zegt ‘Hoho, ik zit er weer helemaal in. 'Zo vlug als de vlugste, kijk maar!’ *schiet enkele keren in de roos.

Hierna komt al het volk op en de commentator kondigd iedereen aan:

Het moment is aangebroken, de quickdraw wedstrijd is van start.

BILL wandelt op het podium waar een presentator al de wedstrijd aan het aankondigen is.

De presentator stelt beide partijen voor: BILL en de Aspi van het winnend team. De spanning is te snijden, BILL staat oog in oog op dezelfde lijn met de aspi, zijn hand op zijn holster klaar om te schieten. Het is stil… totdat het startsein gegeven wordt en in een fractie van een seconden was de eindstand al geweten. Aspi ligt op de grond, BILL wandelt rustig richting hem en kijkt omlaag en helpt hem recht. Een perfect vlees schot in de schouder.

Er wordt gevierd dat BILL is gewonnen. Plots komt Micah het podium op gewandeld en roept: “Het is genoeg geweest, nu en voor altijd maken we er een einde aan. De gene die verliest laat de andere met rust, dood of niet!” BILL antwoord: "DEAL". Ze positioneren zich en epic stand off. Na het startschot hebben we al snel een antwoord. Micah zakt ineen.

BILL kondigt dan zijn afwezigheid aan omdat hij zijn geliefde vlezige vlinder gaat bezoeken. Hij vraagt aan Derek of hij het niet een paar dagen wil overnemen. Derek twijfelt geen seconde!

Dag 7 in de ogen van de Kerels

Hey,

Wij zijn de kerels en wij willen jullie graag vertellen wat wij op onze 2-daagse hebben gedaan.

Onze 2-daagse ging van start na een overheerlijke BBQ bezorgd door Kampcooking. Hierna hebben we onze rugzak gereed gemaakt en hebben we onze fiets in de aanslag genomen.

Toen we vertrokken was de zon al onder, dus werden de fietslampen al rap bovengehaald. De donkere straten maakte het moeilijker om onze slaapplek te zoeken, maar na een perfecte plek te hebben gevonden, zijn we begonnen met vlees te draaien en tenten op te zetten.

In de Ochtend zijn we al vroeg vertrokken naar de grotten van Han. Als eerste kregen we een rondleiding doorheen de indrukwekkende grotten van Han. De kamers van de grotten waren zo groot en indrukwekkend dat we onze ogen niet konden geloven.

Eens uit de grotten hebben we een oude tram genomen naar het wildpark. Hier konden we al het Europese wildleven zien. Heel het park was adembenemend en mooi ingekleed, maar bij de bruine beren stond iedereen versteld van hoe krachtig en groot ze waren. Ook waren ze zo schattig dat als het mocht, we erbij waren gaan liggen

Jammer genoeg kwam na de beren het bezoek aan een einde. Na een korte pauze zijn we aan de enorm heuvelachtige terugrit begonnen. De terugweg was heel pittig, maar met een goeie groepssfeer en een beetje doorzettingsvermogen zijn we “gemakkelijk” terug op de wei geraakt.

Na een lekkere penne arrabiata hebben we nog het quick draw spel gespeeld en hebben we bill geholpen met Micah te verslaan. Dit spel was laat gedaan, dus zijn we ons gaan wassen en goed op tijd de beddenbak ingekropen.

Zo dit was de 2-daagse in de toch wat kleinere oogjes van de kerels