De uitbraak van Micah

Nu Micah achter tralies zit kan  BILL met alle aandacht aan de bandieten, zijn zo geliefde dorpje sturen.

BILL komt op het podium met Micah al in de cel en de cipier die er langs zit.

BILL zegt: 'Hou hem  maar goed in de gaten, hij gaat hier nog lang mogen zitten.’ En loopt het podium af.

Na enkele momenten begint de cipier in slaap te vallen. Hierna zal Micah kunnen ontsnappen door de classic slapende cipier-scene. Hij pakt de sleutels (probeert eerst maar schrik van de slapende cipier), doet de cel open, en zet 'm op een lopen. Hierna schreeuwde hij nog na: ‘Ze zullen me nooit vasthouden!

Hierna komt BILL terug op het podium en stuit op een open celdeur en een slapende cipier. BILL schreeuwt hem wakker met een domme kreet. BILL is razend op de cipier en schiet in actie.

SPEL MET OUDERS

Het indianenfeest

Nadat BILL Kaya heeft teruggebracht naar de indianenstam wordt de terugkomst bondig gevierd. De indianen nodigen hem uit maar BILL weet dat hij niet te lang kan weg blijven. Hij neemt dus zijn verantwoordelijkheid en vertrekt terug naar Tumbleweed. Eens terug komen ziet hij een grote brand. Hij haast zich naar de scène en kan met zijn lasso één van de bendeleden vangen! Dit voelt aan als een kleine overwinning. De andere bendeleden lopen zonder te twijfelen door.

Nadat het vuur geblust is, begint BILL het bendelid te ondervragen. Er komt echter niks uit de bandiet. Zelfs na een paar klappen blijft het stil. BILL sluit hem op.

Nu dat de farmacie is afgebrand moeten ze die snel terug opbouwen. BILL maakt duidelijk dat hij het niet zo erg vindt aangezien hij toch een van de mannen heeft kunnen vangen.

SPEL OM FARMACIE OP TE BOUWEN

Nu dat de Farmacie is opgebouwd én één van de schurken is opgesloten, lijkt BILL en Tumbleweed toch een stapje dichter bij vrijheid.

Dag 5 in de ogen van de Klusjesmannen en fotograaf