Leidersblog

Ledenwerving (rondrit met de kar)

Om 7 stonden alle leiders paraat. De kar iets later jammer genoeg. Na heel wat geklungel aan de generator zijn we tog kunnen vertrekken om de mensen van Sint-LambrechtsHerk gezellig te wekken. Na dat we van de kar afkwamen werden we door een stevige kapsalon aangesterkt om klaar te zijn voor onze spetterende startdag.(merci Sab en Jo)

Startdag

Toen dat de leden allemaal verzameld werden kwam er een boer aan zijn naam was Bart. Hoewel het leek dat het rustig en vredig was in de boerderij beraamde de dieren een plan om te ontsnappen. Om te helpen met het ontsnappen hebben alle leden van Chiro Herk zich moeten inzetten als dier. Maar na dat het gelukt was om te ontsnappen waren de dieren er achter gekomen dat het toch niet zo plezant is buiten de boerderij. En waren ze schoon en netjes terug naar de boerderij gegaan

Pintkracht 10

In de avond toverde we de beemdgalm om tot Birmingham uit de tijd van de Peaky Blinders Om 9uur begonnen de eerste fuifgangers te arriveren. Natuurlijk goed verkleed in het thema. Na heel wat plezier, paardengerace en … Konden we in de vroegen uurtjes beginne met onze opruim. Deze verliep zoals altijd heel vlot. (danku Emile) en na deze lange dag was het voor de leiders geen probleem om in slaap te vallen.