Leidersblog

Ledenwerving (rondrit met de kar)

De wekker ging deze zaterdag extra vroeg af. De leiders verzamelden om 07:00 stipt aan hun vertrouwde beemdgalm. Verkleed als Mario karakters en met sfeer en muziek trokken ze door Herk om de leden wakker te schudden. Na maanden aftellen was het weer zover de startdag van Chiro Herk.

Startdag

Na weeral gewonnen te hebben van zijn broer Luigi vindt Mario er niks meer aan. Hij heeft meer uitdaging en concurrentie nodig. Prinses Peach bedenkt het idee dat de leden van Chiro Herk kunnen helpen zoeken naar nieuwe karakters om tegen te racen. Doorheen de namiddag zochten de leden naar tips om te weten te komen wie deze karakters zijn. Na het verzamelen van alle tips vond Mario dat de leden zo goed werk hadden geleverd dat ze deze karakters beter zelf kunnen gebruiken. Zo werd de leidersploeg van dit jaar bekend gemaakt. Na een appeltje voor de dorst en een korte kennismaking met de leiders zat de eerste Chiro namiddag er al op. Op naar de volgende!

Pintkracht 10

TTUUU TTTAAA TTUUU TTTAAA
De beemdgalm werd plotseling overspoeld door allerlei dokters en verpleegsters die de dansvloer onveilig maakte, dit op de beats van verschillende Dj's. Je moest toch wel goed opletten dat je niet op de EHBO belande (Een Heleboel Bier Op). Kortom het was een leuke avond waar we allemaal hebben kunnen genieten!