Kerelblog

Welkom bij de blog van november, wat weer een drukke maand was voor de kerels, met Spaghetti-avond en Christuskoning weekend op de planning.

Spaghetti-avond

Zoals alle jaren was spaghetti-avond ook dit jaar een top editie. De kerels hebben zich voor de volle honderd procent gegeven, waardoor we deze editie het meeste bestellingen ooit hadden. Wij bedanken jullie voor talrijk aanwezig te zijn. Tot volgend jaar!

Christuskoningweekend

Om 75-jaar Chiro Herk te vieren, zijn we samen met alle leden op vrijdag 17 november vertrokken op Christuskoning weekend. We verbleven in de Royer Brem gelegen in Oudsbergen. Na het aankomen van de bussen op locatie, was er eventjes tijd voor de bedjes op te maken en eventueel nog een leuke activiteit. Zaterdagochtend stonden we al vroeg op voor een dag vol spel en plezier, zoals het leuke bosspel waar de leden het tegen de leiders opnamen. ’s Avonds verraste het X-team de leden nog met een gezellige fakkeltocht. Zondagochtend begonnen we na het lekkere ontbijt aan het opruimen van de bedjes, terwijl de eerstejaars leiding zich voorbereidde voor hun bezinning. Dit was voor hun een heel spannend moment, maar ze hebben dit weer uitstekend gedaan.

Ondanks het slechte weer was het toch een top weekend.

Ook willen we de keukenploeg bedanken om weer voor het lekkere eten te zorgen!