X-Teamblog

Best Chiro-Herksympathisanten

Graag zouden wij u om te beginnen nog een gelukkig, gezond en hopelijk mondmasker vrij 2022 aan iedereen toewensen. Laat de moed niet varen en maak er het beste van!!

Voor sommigen is het weer spijtig genoeg de tijd van blokken, veel stressen en examens maken, maar dat laat ons als X-team weer toe om een aantal Chironamiddagen mee te pikken.

En natuurlijk hoort daar ook de blog blij.

Veel leesplezier!!

Het X-Team

Zoals jullie ondertussen wel weten bestaat het X-Team uit de gestopte Chiro-Herk-leiders die toch nog niet helemaal de Chiro kunnen loslaten. Ondertussen al eenentwintig knappe tot iets minder knappe “mannen” die graag nog eens samenkomen, wa bok drinken en zelf ook een aantal evenementen organiseren.

Met een grote verscheidenheid van leeftijd (19-27 jaar) en interesses (van werfleiders tot sounddesign, ingenieur, psycholoog en nog veel meer) zijn wij een enthousiaste groep die graag de leiders bijstaan indien nodig!

Dit jaar mochten we weer een aantal nieuwe gezichten verwelkomen: Björn (Wurm), Jeroen (Polly), Thimo (Scheep), Jeroen (Bollen) en Ruben (Bemps).

En spijtig genoeg er twee moeten laten gaan: Stijn (Stein) en Tim. Heel fel bedankt voor jullie jaren van engagement! Daarnaast zijn er nog Dieter, Robrecht (Robbie), Tom, Lennert (Lenny), Zjefke, Jonathan (Johno), Alexander, Aaron (Kaiser), Simon (Gils), Robin, Wietse (Bossken), Bert (Bère), Daan (Van Hirtum), Jasko (Jakkie), Daan (Joenghe) en Jander.

Een hele boterham testosteron amai..

Examens

Tijdens de maand januari moeten veel leiders studeren, waardoor ze op zaterdag helaas de Chironamiddag missen. Dan doet de leiding beroep op het X-Team. Wij ondersteunen hen en bezorgen de leden een toffe Chironamiddag, zoals we dat vroeger zelf zo graag deden (stiekem zijn we zelf ook blij dat we ons nog eens mogen uitleven aan de Beemdgalm).

Iedere X-Teamer kiest ook een eigen afdeling waarvoor we graag inspringen. Zo gaan we bijvoorbeeld op weekend de leiding helpen om het hen iets gemakkelijker te kunnen maken.

X-Teamindeling:

Kabouter: Wietse, Dieter en J asko

Speelclub: Ruben, Joenghe, Polus, Zjef

Rakkers: Björn, Simon, Bert

Toppers: Robin, Robrecht, Alexander, Bollen

Kerels: Jonathan, Jander, Thimo, Lennert

Aspi’s: Aaron, Van Hirtum, Tom

X-Quiz-It

Na het succes van vorig jaar, zal ook dit jaar opnieuw onze quiz “X-Quiz-It” doorgaan, hou dus alvast 14 mei 2022 vrij in je agenda want het zal weer een spannende, leerrijke en vooral plezante avond worden. Dit jaar heeft de locatie een ware upgrade gekregen, van een frisse tent voor de Beemdgalm tot de warme zaal van de Elckerlyc. Begin dus al maar na te denken over met wie jij een team zal vormen en bedenk een originele groepsnaam. Wij kijken er alvast naar uit om jullie binnenkort te verwelkomen en de slimste onder jullie te verrassen met mooie prijzen.

Meer info volgt!

Ballenbak

Dit jaar hebben wij ons steentje bijgedragen om het leven van de leiders wat makkelijker te maken. We hebben namelijk met het X-Team zelf een nieuwe ballenbak ineen geknutseld. Dankzij ons ingenieus ontwerp moeten de leiders niet meer achter hun favoriete bal zoeken in één grote bak, maar kunnen ze hem in één oogopslag vinden en kunnen ze er gemakkelijk bij.

Slot

Wij hopen dat jullie van deze korte kennismaking met het X-Team genoten hebben en zien jullie graag op één van de volgende Chiro evenementen!

Groetjes,

Het X-Team