Rakkerblog

De rakkers zijn dit jaar met maar liefst 33 leden! Deze grote groep vol speelse, hevige en stoere mannen komen elke zaterdag graag naar de Chiro. Van een beetje regen, wind en modder zijn ze zeker niet vies. Ook verkleden de mannen zich wel eens graag. Van ruiter tot superman, hoe gek je het maar kunt bedenken.

De rakkers zijn de oudste groep van de 3 jongsten en moeten dus ook al een beetje het goede voorbeeld geven. Verliezen doen ze niet graag waardoor iedereen elke zaterdag heel goed mee doet. En als er één iets is waarmee je de rakkers een enorm plezier mee kan doen dan is het wel een klassiek potje “infected”. Zonder “infected” is voor vele hun Chiro namiddag niet geslaagd. Een aantal zaterdagen geleden wilden we erachter komen welke rakker de ultieme rakker was. Maar we hebben hebben gezien dat we dit jaar gewoon één hele dikke ultieme rakkerploeg zijn!

Valentijnsmanden

Februari kleurt normaal gezien altijd in de kleur van de aspi’s. Waarom vragen jullie je misschien af? Door Orange Party natuurlijk! De jaarlijkse spetterende fuif die de aspi’s het 2e weekend van februari organiseren. Helaas is het dit jaar weer niet kunnen doorgaan door Covid-19. Als alternatief hebben ze voor het 2e jaar op rij alle koppeltjes in Herk voorzien van een fantastisch ontbijtje op valentijn. Met een aanbod van pistolets, koffiekoeken, beleg, eitjes, fruit, appelsap, bubbels, enzovoort was er voor ieder wat wils!

X-team leiding

Op zaterdag 19 februari hebben de leden kennis kunnen maken met hun toegewezen X-Teamers. Terwijl de leiders op kampvoorbereidingsweekend waren hebben de X-Teamers ervoor gezorgd dat de leden toch een leuke zaterdag hebben gehad.

Slot

Zo dit was de Blog van de rakkers! Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Noteer ook zeker en vast de datum ZONDAG 20 MAART 2022 in jullie agenda! Jullie zijn dan ten harte welkom voor onze Brunch. Hopelijk tot snel!!