Topperblog

Toppers

Hi whatsupp? Wij zijn de jongens van de topperclub. Ook al gooit corona soms roet in het eten, toch weten we er altijd het beste van te maken. Zelfs de 4-uurtjes smaken. De nieuwe coronamaatregels vallen soms tegen. Toch weten we deze op een leuke en veilige manier naar onze hand te zetten. Zo is er wegens de mondmaskerplicht binnen een heuse boomhut (met glijbaan) gebouwd. Hier kunnen Toppers chillen, rusten en lekker glijbanen. De Toppers zijn dit jaar weer met een grote bende. Zo zijn er maar liefst 16 leden voor 4 leiders. Als de mannen dan even niet luisteren, zal elke leider slechts 4 leden moeten tussenpakken (tegelijkertijd).

Massaspel

Het eerste massaspel van het nieuwe chirojaar is wederom veilig verlopen. In dit massaspel streden de (voormalige) 3 bubbels tegen elkaar voor de “beste-bubbel” titel. Deze titel werd verkregen door het winnen van spannendste, moeilijkste, meest stresserende bubbelrace aller tijden. De race bestond uit 4 opdrachten. Elke opdracht varieerde in moeilijkheid afhankelijk van de bubbel. Desondanks het slechte weer was het toch een zeer geslaagd massaspel. Chiro Herk gaat door weer en wind. Dit zorgde voor een mooi resultaat: iedereen op Chiro Herk is een winnaar. Maar bubbel 2 hun uitvoering was overduidelijk het meest elegant!

Deze foto’s zijn genomen voor de verstrengingen van de regels in het jeugdwerk.

Pralineverkoop

Ook dit jaar zullen de Toppers van Chiro Herk pralines verkopen op 7 november. Wegens de huidige coronamaatregels zal dit anders in zijn werk gaan. Zo zullen de Toppers niet meer huis aan huis mogen verkopen maar zal jij ons jouw bestelling moeten doorgeven. Heb jij zin in onze overheerlijke pralines? Twijfel dan niet en bestel op onderstaande link!

Pralineverkoop

Dag van de jeugdbeweging

Dit jaar was een normale dag van de jeugdbeweging natuurlijke niet mogelijk volgens de huidige coronamaatregels. Dit was natuurlijk zeer spijtig op hun 20-jarige jubileum. Maar gelukkige schoot de stad Hasselt te hulp om het ontbijt van deze speciale dag toch nog mogelijk te maken. Het ontbijt werd aan de Beemdgalm geleverd, hier kon iedereen op een veilige manier zijn ontbijtje verorberen. Ondanks corona wordt er op Chiro Herk steeds het beste van gemaakt!