Kerelblog

Beste lezer, welkom op de blog van deze maand. Ook dit jaar vliegt aan een rotvaart voorbij, ze zeggen dan ook niet voor niets dat de tijd vliegt als je u amuseert ;)! Deze maand presenteren de Kerels u hun blog, beter laat dan nooit stellen we deze afdeling graag aan u voor!

Wie zijn de kerels?

De Kerels zijn dit jaar in totaal met 14 leden. Namelijk: Adrian, Arnoud, Arthur, Ferre, Gijs, Jasper, Maxim, Maxime, Noah, Robbe F, Robbe L, Rune, Stef en Teun. Deze kerels zijn ‘van alle markten thuis’met andere woorden een namiddag bestaat uit een mengeling van hun volledig geven tijdens de spelletjes, “ene chillen” en wat met elkander “kloeten”. Het is duidelijk dat er wel wat sturing nodig is, dit wordt dan ook voorzien door Bart, Thibault en Simon.

Wat hebben de kerels zoal gedaan dit jaar?

De grenzen van het onbekende opgezocht! (Lees: we spelen wel eens graag een spelletje over de Herk)

Soms kan er op deze expedities wel eens een lid sneuvelen.

Ook leerden deze mannen enkele essentiële skills aan zoals snel een vuurtje stoken:

Natuurlijk leerden deze jongens ook samenwerken!

Ze moesten ook al hun vaardigheden ten volste gebruiken om hun dierbare ei te beschermen in een heuze “Egg pilot simulator”

Tot slot durven ze soms Herk ook wel eens onveilig te maken!

Spaghettiavond

Ondanks corona was de spaghettiavond van de kerels dit jaar weer een succes. Dit kwam door de vele bestellingen en het harde werk van de leden zelf. Van met broden sleuren tot bestellingen opnemen, van bakjes kaas in de frigo zetten tot verkeersbegeleider spelen. De kerels deden het allemaal. Ze werkte dan ook aan de lopende band en hadden alles vlotjes in de hand.

Enkele feitjes van de spaghettiavond op een rij:

• Er waren meer dan 600 spaghetti's/macaroni's verkocht
  • Het knapperige stokbrood kwam van bakkerij het ’t pleintje
  • Maxim Neven kan vrij tot zeer luid bestellingen door roepen
  • Uw plastiek bakje met lekker macaroni of spaghetti kon heelhuids in
    de microgolfoven opgewarmd worden
  • De gemiddelde wachttijd van aanschuiven tot spaghetti krijgen was 49 sec
  • De kaasbakjes vulde wel liefst 3 frigo’s
  • Alles van elke bestelling zat in zakken per nummer klaar, buiten uw dessertje
  • Een volledig stokbrood kwam net onder heuphoogte van Arnoud Bollen
  • Tijdens de opruim werd er zeer fanatiek geborsteld door Jasper, Noah, Bargarly en Ferre
  • Wist je dat 1 grote remork niet voldoende was om alle spaghetti's te kunnen vervoeren