Ledenweekend - 70 jaar

Beste Chiroheld!

Enkele weken geleden schreef jij je in voor het ledenweekend, om ’70 jaar Chiro Herk’ te vieren. Een keuze waar je niet snel spijt van zult krijgen – beloofd! Graag even jullie volle aandacht want in deze brief komen jullie alles te weten over hoe, wat, waar, wanneer en waarom!

Op vrijdag 16 november om 18u45 wordt je verwacht aan de ingang aan de Pastorijstraat, zoals dat op een gewone zaterdag ook het geval is. We willen stipt vertrekken en verwachten iedereen dan ook gepakt en gezakt. Om onze Herkse trots te tonen moet iedereen zich ook perfect in uniform aanmelden. In je valies zitten volgende zaken:

• Stevige schoenen
  • Regenjas
  • Handdoek
  • Tandpasta & tandenborstel
  • Zeep
  • Eventuele medicatie
  • Veldbedje
  • Slaapzak en kussen
  • Ondergoed
  • Sokken
  • Spelkledij
  • Warme kledij (broek & blouse!)
  • Makkelijk schoeisel

Op zondag 18 november zal het weekend helaas alweer afgelopen zijn. Die dag verwachten we alle ouders op de weekendplaats, waar om stipt 11u tijd wordt gemaakt voor een korte bezinning. Na afloop van deze bezinning kunnen de jongens dan weer mee naar huis rijden en hun avonturen uitvoerig toelichten.

Als er nog vragen zouden zijn, aarzel dan niet om één van de afdelingsleiders van je stoere man aan te spreken.

Feestelijke groeten,
De leiders

PS: Ohja, het weekend gaat door in de Royer Brem, Groenstraat 33 – bus 1, 3670 Meeuwen-Gruitrode :)