Omwille van aspileiding en leiderswissel was er vandaag geen thema.

Dag 8 in de ogen van de Aspi's

Vandaag werden de 4 jongste afdelingen verrast toen ze wakker werden. Deze verassing bestond uit het feit dat ze niet wakker gemaakt werden door hun normale leiders, maar namelijk door ons, de aspi’s. Alsof dit nog niet genoeg was hadden de leden deze aspi’s ook als leiding voor de voormiddag. De aspi’s namen vandaag alle taken van de leiders over. Voor ons is dit fijn omdat we klaar gestoomd worden voor het leiderschap. Het is fijn om soms eens te proeven van dit leider zijn.

Na deze heel speciale voormiddag dachten wij dat we onze normale leiders terug gingen krijgen. Dit was echter niet het geval. Ook wij werden zoals de leden verrast door de leidingswissel. Elke afdeling kreeg andere leiders en dit ook voor de hele namiddag. Dit maakte sommige blij en andere iets minder.

Na onze activiteit werd onze hulp verder geapprecieerd toen de leiders een spoedraad hadden. Het kampvuur werd vandaag onverwachts opgebouwd. Morgen is het code rood dus vandaag is het enigste moment voor een groot kampvuur. Zo is deze dag heel snel voorbij gegaan. Wij gaan met de aspi groep nog even genieten van het kampvuur.

Groetjes de aspi’s