Contact informatie

Robrecht Ulenaers
xteam@chiro-herk.be

Webmaster:
Heb je vragen, opmerkingen of voorstellen
ivm deze site. Op dit adres kan je terecht!
webmaster@chiro-herk.be

Uniform

De jongens van 6 tot 12 jaar dragen een zwart shortje of in de winter zwarte lange broek. Hierbij dragen ze een geel Chiro Herk T-shirt! De kleur van hun sjaaltje hangt af van de leeftijd en afdeling.

De jongens van 12 tot 18 jaar dragen een beige chirobroek. Met een blauw chirohemd. Zij hebben ook een geel Chiro Herk T-shirt. De kleur van hun sjaaltje hangt af van de leeftijd en afdeling. Dit Uniform kan je bekomen in de Banier (meer info onder de foto)

De sjaaltjes en T-shirts kan je iedere 1e zaterdag van de maand kopen vooraan aan de pastorijstraat. Deze kosten € 3. Voor een T-shirt is het € 8.

De Banier

De banier is eigenlijk de Chiro winkel, je kan er van alles vinden van Chiro hemden tot afdelingspatches, ... . Kijk zeker eens op de site van de banier.

Lidgeld & verzekering

In het lidgeld zitten volgende zaken inbegrepen:

- een verzekering
- drankgeld (zodat uw spruit elke zaterdag iets krijgt om te drinken)
- een bedrag voor de aansluiting bij Chiro Nationaal

Bij de leden die zich in het begin van het jaar inschrijven komen de leiders op huisbezoek voor een woordje uitleg en de verdere regeling van het lidgeld.
Bij de leden die zich tijdens het jaar inschrijven komen geen leiders langs, om ervoor te zorgen dat je kind toch verzekerd is spreekt u gewoon iemand van de leiding aan die vervolgens de gegevens zal noteren en de verdere formaliteiten zal regelen.

Voor meer informatie over de verzekering kan u naar https://chiro.be/verzekeringen/waarvoor-ben-je-verzekerd surfen.

Mutualiteit

Zoals velen al weten kan je een deel van het kampgeld terugtrekken bij je mutualiteit. Hiervoor dien je enkel een formulier in te vullen, laten tekenen door de hoofdleider en dit binnen te brengen bij je mutualiteit. Opgelet! Vanaf 1 januari 2019 stopt de CM met haar tegemoetkoming van 20 euro voor het lidgeld van jeugdverenigingen. Enkel het formulier van kamp kan dus nog binnengebracht worden.

Nu heeft Chiro Nationaal ook zulke formulieren aangemaakt, die voor iedere mutualiteit kunnen dienen! Om het nog wat gemakkelijker te maken hebben wij deze al zover mogelijk ingevuld. Hieronder vind je een formulier terug voor het afgelopen kamp in Meeuwen-Gruitrode. Enkel nog afdrukken, invullen en laten tekenen dus!

Kamp 2023 Herselt

Vrijwilligersstatuut

Klik hier om de vrijwilligersstatuut van Chiro Sint-Lambrechts-Herk te openen.