Aspiblog

Zoals jullie misschien al wisten is het weer tijd voor onze maandelijkse blog. Deze keer, die van de aspi’s!

Ook dit jaar zijn de aspi’s elke zaterdag weer talrijk aanwezig om hun te amuseren, te ravotten, hun leiders te ambeteren maar natuurlijk ook om eens te proeven van het ‘leider zijn’.

Dit is voor sommigen dan ook het eerste jaar dat de chiro niet enkel meer uit de zaterdagnamiddag bestaat, maar dat er ook af en toe eens iets door de week geregeld moet worden. Hoogstwaarschijnlijk weten jullie het al wel, maar onze aspi’s organiseren elk jaar de grootste fuif van herk, namelijk Orange Party.

Dit jaar mogen we extra fier zijn omdat het ondanks de locatie verandering, de beste editie in jaren was. Er was nog nooit zoveel volk, dus zeker nog eens een dikke merci aan alle aspi’s, leiders, X-teamers en andere vrijwilligers die zijn komen helpen!

Tussen deze, meer organisatorische, momenten door is er zeker nog genoeg ruimte voor plezier! Zo wordt er al eens iemand vastgebonden met ducttape, of wordt er als een met de transpallet van de tent-mannen gespeeld.

Dit Chiro-jaar zijn we ook al twee keer op weekend geweest. De eerste keer was het gezamenlijke leden-weekend ter ere van ons 70-jarig bestaan en het tweede was ons fantastisch kerstweekend. Beide weekenden, totaal verschillend op vlak van activiteiten maar zeker even plezierig.

Nu dat alle zware taken, zoals bijvoorbeeld Orange Party, achter de rug zijn rest er ons nog maar één ding. Genieten van elke zaterdagnamiddag die het jaar nog brengt en uitkijken naar een kamp dat zonder twijfel nog beter gaat zijn dan de vorige!